Friday, October 1, 2010

H.A.A.R.P

Frist before the HAARP heres a short video.This cat was like wtf you want me to do it again.....its cute



Its been around for sometime started around 92 . I've been following it since 2003'ish .Its hard to till what they use it for .It can be used for alot of things  .They mostly claim to use it to move clouds out of the way for satellites ect.. by pushing our atmosphere deeper into space. I dont like the thought of doing that cause if something breaks we get radiation on us xD.Also some say it can cut the earth in half lol.....What do you guys think about it? Ppl claim it did the Haiti and china incidents....they claim alot of things about it




tell me what you think about HAARP ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

26 comments:

  1. lol I doubt the haiti and china incidents had anything to do with this thing.

    ReplyDelete
  2. Really interesting video, in all honesty I didn't even know HAARP existed

    ReplyDelete
  3. If the dude's voice wasn't so monotone, I probably would have been much more interested. All I paid attention to, was when he messed up in talking -_-

    Interesting though, didn't know that HAARP existed. Then again, we probably know like 1% of what's REALLY out there. :o

    ReplyDelete
  4. I got bored after about two minutes, but it sounds scary. Punch a hole in the ionosphere and use it to kill your enemy? D: This should be left alone before we kill ourselves and the planet.

    ReplyDelete
  5. thats interesting, i didn't know about that.

    ReplyDelete
  6. I think it's cool as hell, didn't really those claims that the U.S. caused the Haiti earthquake were actually based on something haha, I still think that its an absurd conspiracy theory though.

    ReplyDelete
  7. this is how shit like the day after tomorrow happen so im all for it, apocalypse here we come!

    ReplyDelete
  8. learned about this HAARP thing today,
    thanks

    ReplyDelete
  9. I appreciate you visiting my blog and providing input on my most recent post.

    ReplyDelete
  10. I don't believe it. If the HAARP actually could cause earthquakes, Haiti is not exactly a worthwhile strategic target to use it on.

    ReplyDelete
  11. i love the haarp announcers voice

    ReplyDelete
  12. idk if haarp did the haiti thing or not i was just saying, but yes they are not a worthwhile strategic target , they are one of the poorest countrys if they did do it its nothing more then target practice lol..., but like i said i dont go for conspiracy theorys all that much

    ReplyDelete
  13. nice post... take some care with harp

    ReplyDelete
  14. it's an earthquake generator, but everytime they use it it causes an earthquake both at the target and at a point approximately opposite the target on the globe...

    ReplyDelete