Wednesday, November 10, 2010

couple of things

I assume this is fake, w/e funny video


also if your ever bored check out http://two.drawball.com/
draw something or destroy 
i helped just alittle drawing this one
heres some pics ppl drew on it
seconds before it was destroyed

70 comments:

  1. If that's not fake the guy kind of deserves it. <_<

    ReplyDelete
  2. lol I hope his car was actually stolen that gives me the lulz

    ReplyDelete
  3. gonna check this drawing site... lol epic trolling is to come

    ReplyDelete
  4. Haha drawball. Fun memories from middle school.

    ReplyDelete
  5. Cool stuff - man that takes me back. haha. Drawball.

    ReplyDelete
  6. Drawball is cool, but doing anything good with it requires a shit load of coordination with other people.

    ReplyDelete
  7. Good old drawball. I used to play this at school in computer class with my friends.

    ReplyDelete
  8. i hope that video was real, that idiot deserved it

    ReplyDelete
  9. Doesn't matter if it was fake or real, it was awesome :D

    ReplyDelete
  10. I wish that were real! I'll also be checking out that site, looks fun.

    ReplyDelete
  11. lolol this has gotta be fake, at least I hope so!! Thanks for sharing, very enertaining and worth the time to watch!

    ReplyDelete
  12. Those are some sick pictures dude. Nice drawing skills

    ReplyDelete
  13. bro, your template gives me headache

    ReplyDelete
  14. haha if it's not fake he got it comming...

    ReplyDelete
  15. Take that you stupid ghost rider!

    ReplyDelete
  16. man, i'd forgotten about drawball

    ReplyDelete
  17. I'm going to go check out that drawball site right now. Those look sick

    ReplyDelete
  18. hahahaha that video has to be fake...still funny though

    ReplyDelete
  19. LOL! Douchebag got served, I like how the guy who stole the car just HAD to be black

    ReplyDelete
  20. random blog be random alrite :D

    ReplyDelete
  21. The amount of stupid in that video was quite real. I laughed mostly for the poor fuckwit who was acting retarded on the car.

    ReplyDelete
  22. and it had to be the black guy lol xD

    ReplyDelete
  23. I have seen this video before. I believe that they said it was fake but shocking none-the-less.

    ReplyDelete
  24. eheheh wonder idd if it's fake or not

    ReplyDelete